lørdag 27. februar 2010

vinterferie

Har hatt to barn her i vinter ferien sønnen til mannen min og kjæresten hans.har vært kjempe koselig vi har spilt en del spill og kost oss masse. har vært en del i den andre leiligheten og pusset opp så nå skal jeg si opp denne så kan vi jo bare begynnne å flytte etter hvert masse som skal pakkes og greier gleder meg ikke akk.
i går var jeg i bursdag til mariann var kjempe koselig selv om jeg var edru og alle andre drakk masse folk var det iallefall. kom tidlig hjem og så film med mannen min ikke sånn kjempe bra film men husker ikke hva den heter. men jeg hadde ikke anbefalt den
idag skal jeg rydde og pakke en del ser ikke ut her etter ferien. men men så skal jeg bake litt skal i barnedåp i morra og har lovet og bake fromasj kake. en innmari god kake med den tar litt tid å bake.
noen andre som har gjort noe kjekt i vinterferien?????

Ingen kommentarer: