onsdag 25. januar 2012

Gratulerer

Gratulerer så masse med dagen din i dag gutten min=) og gratulerer med bryllupsdagen. tenk at du har klart å holde ut med meg i 4 fantastiske år med meg. For 4 år siden i dag stod jeg brud og fikk min drømmeprins. Hadde en helt fantastisk dag. legger ved noen bilder fra bryllupet.
håper du får en kjempe fin dag i nordsjøen jani så gleder jeg meg masse til du kommer hjem så vi kan feire dagen din i dag
elsker deg av hele mitt hjerte
bursdagsbarnet

oss med forlovere linda og thomas

meg og min mann

ha en fin dag=) klem -janne-

3 kommentarer:

Mette sa...

Gratulerer så masse til dere begge :) Nydelig par og herlige bilder :):)
Klem

Tommensgirl sa...

Gratulerer så mye med bryllupsdagen deres,tenk at det er 4 år siden alt..Tiden flyr.. Og gratulerer så mye med dagen til Jani:)
Klemmer

Katrine Helen sa...

Gratulerer begge to:) Kjempe fine bryllupsbilder:)