søndag 29. januar 2012

Helg

På fredagen var jeg først hos legen. Nå har det seg sånn at di siste mnd så har jeg sovet litt pga store angst plager om natten og mareritt. Så når jeg var hos psykologen på torsdagen ble vi enige om at det var lurt at jeg begynte på sovetabeletter sånn at jeg skal kunne ha noen bra dager. Jeg vil helst ikke ha medisiner, Så jeg og legen ble enige om at jeg skal ta hcer andre eller tredeje hver dag så natt til lørdag sov jeg nesten 13 timer. Utrolig deilig, Var også på siste gruppe kurset for denne gangen, men vurdere å søke om å komme inn på et som går over 15 uker etter påske. Så får jeg se om jeg bestemmer meg for det eller ikke. Når man har angst kan det være veldig bra å komme seg litt ut.

Lørdagen sov jeg til 14.00 så da var det i butikken og lage middag så var nesten dagen over. Trengte virkelig å slappe av den dagen der. Natt til Søndag skulle jeg ikke ta sovepille. noe som resulterte i at jeg ikke sov. så når Mona og Theo våknet klokken 9 i dag så var jeg faktisk oppe. Men har hatt utrolig masse energi så har faktisk ryddet og tørket støv (vasket støv) noe som absolutt trengtes.

Har også bestemt meg for å endre litt på belønningssystemet mitt. Skal lage meg en timeplan over hva som skal gjøres, hva vi skal ha til middag osv. dette blir en ukesplan.
Har en del på planen i morgen så vist jeg rekker å bli ferdig med den i morgen så skal jeg legge den ut her så skal dere få se den. Beklager at det er litt lite bilder på di siste innleggene men får ikke helt til dette å legge inn bilder på dataen fra tlf. Men i morgen kommer min kjære hjem så da skal han få lære meg dette så blir det kansje litt mere bilder etterhvert=)
 Ha en fin natt og sove godt alle sammen, det skal iallefall jeg

klem -janne-

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

Ønsker deg en fin start på ny uke, lillesøs.. Klem