torsdag 10. mars 2011

Utfordring

Har fått en utfordring fra min kjære storesøster med bloggen tommensgirl
besøk hu gjerne=)
Utfordringen er å skrive 8 ting om deg selv,


8 ting om meg
  1. Jeg har utrolig lyst på barn så håper det kommer snart.
  2. Jeg er kjempe dårlig på å være syk ( jeg blir sikkelig mann, syter og klager hele tiden) mannen min sier iallefall at jeg er mann når jeg er syk.
bildet er hentet hos google
3. Jeg hater rotter, mus, høyder og slanger
4. Jeg elsker å lese så vist noen har noen tips om noen bra serier eller bøker man bør lese så er
    det bare å gi en lyd. Har en del serier jeg leser fortiden men noe må man jo gjøre
5. Elsker å bake, lage mat osv. kjøkkenet er et sted jeg er utrolig masse og trives ganske godt
    med å være der inne. 
6. Den lykkligste dagen i mitt liv var når jeg giftet meg med Jan Inge. Kunne virkelig ikke fått en
    bedre mann en han
7. Jeg er utrolig morgen gretten eller kjempe sur resten av dagen vist jeg ikke får nok søvn.
        Og har det værste morgen ansiktet noen kan se.
     8. Syntes bingo er utrolig avslappene så jeg kan gjerne finne på å gå på bingo for å slappe av og
         få tankene på et annet sted en der dem er akk der og da.

Så til dere som vil ta utfordringen så er det bare å ta den. Legg gjerne igjen en kommentar så jeg kan ta en titt på siden din

ha en fin kveld
-janne-

6 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Morgengretten tror jeg ligger i genene våre gitt..og den lesinga..

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei Jannemor!
Så koselig å lese mer om deg og bli kjent med deg. Du skriver så herlig og deler så raust :-)

Jeg tror ingen er god på å være syk, det er jo ikke akkurat en ønsket situasjon... hihi!

Godt å høre at du skal til legen, for det var vel på tide :-)
Stor klem

Mamma sa...

Også er du en stor mammadalt.

janne sa...

hehe ja det er helt sant linda=)
takk for det maia=) koselig å bli kjent med deg oxo=)

mamma jeg prøvde virkelig å unngå det hehe

Cathrine sa...

Jeg har et spørsmål til dere søstrene.. Hvem av dere er MEST mammadalt?? hehe. Eller deler dere en fin 1 plass der? ;)

Lesing er herlig og avslappende.. bare drømme seg inn i en annen verden :-)

janne sa...

jeg tar meg friheten til å svare på den så da må det jo bli linda som er mest mammadalt=)