torsdag 11. februar 2010

dårlig til å blogge

gud jeg er dårlig til å blogge.
har helt glemt å blogge jeg. har nå fått meg jobb og greier begynt i hjemmetjenesten og stor koser meg. er så utrolig koselig å jobbe med mennesker i alle aldre=) har nå hatt opplæring og begynt å jobbe på egenhond. så da blir det nok litt jobbing i løpet av året=)
ellers har jeg hatt besøk og bare slappet av med min elskede mann=)


har oxo ei søster som maser veldig om at jeg må huske å blogge
og vi begge har fått dilla på stratos dobbel som er utrolig god=) har nå vært uten brus i 3 uker og minimalt med søt saker så har tatt av en del kilo på di 3 ukene er jeg vel oppe i 8 kg som er borte og håper å gå ned masse nå som jeg jobber og går hele tiden fra sted til sted håper på å få minst mulig kjøre ruter=)


i helgen skal jeg nok bare være hjemme kan hende søsken barnet til jani kommer en tur og det er alltid koselig har oxo fått tilbud om å jobbe tidlig vakt i helgen men har ikke helt bestemt meg.


ha en fin kveld og helg vist jeg ikke blogger i helgen=)
ta gjerne en tur innom min søsters blogg oxo http://tommensgirl.blogspot.com/

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

jeg maser??? har jeg aldri hørt før:) he he:)