mandag 1. februar 2010

snø snø og atter snø

som dere sikkert skjønner så er jeg ikke begeistret for at det snø og nå snø det ganske mye og kommet alt for masse mannen min var ute å måknte snø i 4 tiden og nå måtte jeg ut igjen for å måke:( ganske lei snø


uansett da så flink som jeg er så klarte jeg å tryne når jeg måket så nå har jeg ganske vondt. ikk den snø skuffa inn i magen (trynet frem over) og klarte å tryne over den så jeg landet ganske fint på ryggen


har heller ikke blogget på noen dager grunnen til dette er at jeg har hatt en hel helg helt alene med min kjære eller nesten passet baby`n til ei venninne (sander) fra fredagen til lørdagen=) utrolig koselig med sånne små i huset særlig når di ikke gjør annet en å sove dritte og spise også kose masse da selvfølgelig=) jeg og mannen min har brukt tiden til å se tv slappe av og kysse masse=)


noen andre som har gjort noe spennende i helgen da???

1 kommentar:

Tommensgirl sa...

Klønete du ell?? Tryne over snøskuffa liksom.. skulle nesten sett det:) he he.. neida... stakkar:)